Sivut

sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

Unelmat särkyy, kaikki menee paskaks hetkessä..

Nyt vähän tarkennusta eillisest & perjantaist ;) Olin siis leffass perjantain neten kaa.. Tos 'kuvapostaukses' oli siis kuvii sieltääh. Päivähä läht käyntii aamust jollo oli liikkaa skoles. Sählyy.. Voitettii 3-2 B) Mää olin puolustaja & aika helvetin hyvä.. Sit meil oli matikan koe. Sain puolet tehtyy :-/ Nomut sit oli kuvist & tein pilapiirustuksii mein luokkalaisist koska jengi halus :P (Voin laitaa kuvii sitku otan ne himaa) 

Sit skole loppu klo 12.00 & tulin himaa, vaihoin vaatteet, meikkasin, laitoin hiukset & kamat. Sit nette tuli, jätti meille sen kamat & lähettii siit sit rautatientorill metrol. Rauttiksel mentii eka syömää mäkkii (sry ei kuvii siit) & kummatki otettii BigMacit cokiksel B-) Sitku oltii syöty (suurinosa :D) mentii karkkitoril. Ostin 12 e mässyy B-D Nomut sen jälkee mentii kooho & ostettii viel edit. No sitte me mentii kamppii tennispalatsii  3 h etuajas sepaa iha huolel. Sinne tuli myös pari mein luokkalaist poikaa mut ei ONNEKS samaa leffaa.


Me hengailtii sii tennispalatsis semmone tunti (?) sit mentii kamppii (sinne hemmeti ostoskeskuksee) & oltii siel semmone 20 min & sit taas tennispalatsii sepaa. Ostettii sit ne hilejuomat vaik piti ostaa popparit B-) Hyvää oli. Sit sepattii siin viel joku tunti & sit se leffa alko. OLI HELVETIN HYVÄ!!! & pelottavampi ku Ring vaik se on k 16 & Warm bodies k 12. Ikärajat on perseestä.


Leffa jälkee me mentii siihe ulos & siin skeittas pari jätkää. No ne alko sillee epäilyttäväst heiluttelee kulmakarvoi (u know) & mä sit fiksuna muijana näytin niille kesooo. Nette kysy et mihin mä jäin ni mä vastaan et "no nylkyttää tätä puuta, mitä sää luulit?" :D Sit tultii takas siilaril & nähtii Roosa jonka kaa juteltii hetki. Sit tultii meille vähä meikkaa ym. & sit mentii näie Roosa & saara kaa alepaa. Matkal sepattii taas vähä lisää.  No ei sit tapahtunu mtn erikoist ku tultii himaa & alettii kattoo leffaa. Nomut oli mtn oli valvottii koko yöm B-)

Eile oli tylsä pv. Ei tapahtunu mtn... Eik tnää. Paitsi et söin tnää lettuja :D Nomut anyway mun 'toinen sukunimi' on Vaz. Siis se joka mul ois ku oon puoliks espanjalaine >:D Nomut käytän sitä nimee meilummi ku mun Suomalaist. Nomut anyway mä en jax enäää kirjotta et se o moro.

-  Julle Vaz


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti