Sivut

torstai 11. huhtikuuta 2013

Tää on sulle ja sulle ja sulle


Morjens taas;D Juu mul on ollu tommonen ihmeellinen tauko taas ku on hirmusesti kokeita sun muuta. KOULURUOKA ON PELKKÄÄ PASKAA!!! Ihan oikeesti sen ruuan (lohilasagnee) jälkee tosi monella meiän koululaisella oli vatsakipee (myös mulla). 

No mut mää oon käyny nyt viikon aikana nutalla kerran (maanantaina;3) ja uimassa (tiistaina, itiksenuimahallis) ja liikkamyllys (keskiviikkon, eli eilen) ja tänää on sit siivoiluu ja katon kaikki valmiiks ku Nette tulee meille yöks. Jeeh! 

Nutal tiistain kuunneltii musaa (isac elliottii ;DD) ja pelattiin bilist & Singstaarii. Bilikses voitin Neten kerran ja Nette voitti mut kerran. Siis oikeest must on tullu bilikses ihan sairaan hyvä! Singis voitin roosan pari kertaa, Neten kerran & muut hävisin:D. Oon muuten helvetin hyvä räppää... Uhh!  Olin muute nutal roosan ja neten kaa B-)

Uimas oltiin sit nette mä ja saara. Oikeest siel oli joku pervo kiinalaine poika joka jahtas saaraa...O_o Se alko yhtäkkii roiskii meit päi vettä ku me leikittii yhel ihme pötköl (Jota me kutsuimme makkaraksi B-D) ja yritti ottaa sen. No mä ja saara alettii lyyhä sitä päähän makkaran kovall pääl ja sitä poikaa sattu:DD Sit se yritti seuraavax hukuttaa saaran isoo altaasee (5 m syvä) & yritti ottaa saaran kaapinavaimen. Saara potkas sitä naamaa B-) Sit se siin seuraili meit vähä kaikkeall ja ku me lähettii se on vaa et "millo te tuutte seuraavan kerra?". Me ei vastattu. 


Liikkamyllys oli aika paskaa ku jalat oli hemmetin kipeet keskiviikolt. No mut kyl mä, saara & nette silti harjoteltiin flikkii ym. Tai siis mää yritin opettaa :DD Nomut kuitenki mun pikkusysteri ja sen kaveri oli siel kans-.- Vähäks oikeest ärsytti. Nomut siel ei sit tapahtunu ihmeempii.

Mää katoin neten kaa The Ring 1 maanantain y-tubest ku mutsi oli 9. töis. Se oli just hyvä, suosittelen B-). Nomut katottii edelleen neten kaa uimahallireissun jälkee The Ring 2 ja kaks asiaa mitkä jäi päähän oli "i'm not you're fucking mom" jonka se Rachel kiljuu sille Samaralle ja se Samaran kiipeemine koska ku kokeilin ni tajusin et osaan sen :o Aik cool B-)

Tänää oli musan koe ja meni hyvin. Huomen on matikan koe ja toivotaan parasta. Huomen on myös mun nimpparit :3 Saan mutsilt lahjax luultast paul Frankin kuulokkeet :3 Jajjajajajaj mul on huomen kuolun jälkee tulos IHAN PARAS PÄIVÄ EVER!!! Eli siis Nette tulee meille yöx ja meil on ihanat suunniltelmat päivälle (ja ne viel toteutuu!!)

No siis eka mä tuun valmistautuu (pääsen yhelt) Neten kaa joka on jo valmistautunu (pääsee 12) ja mul on siin sit semmoset tunti aikaa. Sit me nähään Saara ja Roosa Metriksel ja mennää niitten kaa samaa aikaa ostaa mässyy ja käymää mäkis. Sitt me lähetää Nete kaa leffaa kattoo Warm Bodies. IHANAAA!!! No sen leffa jälkee mennää shoppaa ja vedetää eskännit B-) En jax oottaaaaaaa....... 

- Julia




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti