Sivut

tiistai 15. tammikuuta 2013

EN OLE KANA!!!!

Se on totta, en ole kana. Mutta nyt kirjotan tästä ja eilisestä päivästä. JA ON IHANAA ETTÄ MULLA ON 4 LUKIJAA! KIITOKSET♥ Juhlapostaus heti kun on 10 lukijaa (siihen menee vielä jokunen aika:D) Mutta nyt mun päiviin. 

Eilen en siis ehtinyt/jaksanut kirjottaa joten korvaan sen tänään. Eilen oli siis ihan normipäivä. Koulusta kun päästiin suunnattiin Nette, minä ja momi momille päin. Sit Nette meni ulkoiluttamaan koiraansa ja me mentiin Momin (Roosan) niille. Juteltiin tunti ja huomattiin että meiän olis pitäny nähä Nette tunti sitte siwalla. Sen jälkeen ku oltiin seisty siwalla hetki mentiin kirjaston sepaamaan ja sinne nette sit tuli. Ja siellä nette itki ku sen poikaystävä jätti sen ku se ei suostunu pussaa. Ku tulin kotiin katottiin salkkarit, syötiin, kävin suihkussa, katottiin Huippumalli haussa ja muotitietoiset ja painuttiin lukemaan. Mun on nyt ihan pakko mainostaa et mä luen kirjaa jonka nimi on Bert ja innokkaat ihailijat. Maailman hauskin kirja kaikkien hauskempien jälkeen;) 

Tänään koulussa hehkutettiin mun maailmanparhaita synttäreitä jotka (kylläkyllä) ovat tänä perjantaina. Haluisin mennä kattoon Nightmaren mut mutsi on sitä vastaan (ainakin vähän) . Saaralle, momille ja jennille kyllä käy;Denkun koe oli kans ja helppo oli! no joo sit viimesellä tunnilla oli eeteetä (elämänkatsomustietoa) ja katottiin leffaa jonka nimi on  Poika raidallisessa pyjamassa. SE ON IHAN KAUHEE! Se kertoo keskittämisleireistä ja juutalaisten vainoomisesta. Hyi hitto. Koulun jälkeen me saara, jami, matias ja mä heitettiin läppää ja hengailtiin kaks tuntii kolmistee. Sit mä tulin himaan ja luin postit (osa niistä ikävä kyllä ei ollut mulle) ja syön. Sit tulin tähän koneelle ja rupesin muokkaileen tätä mun blogia. Sellänen päivä siis. Nyt enään kunnon löhöilyt  sohvalla ja tuijotetaan tv;tä ja sit suihku ja lukemaan:)  Kokeilen nyt tällästä jännää loppua joten älä säikähtä xD

xoxo

Junnu♥

ps. Täs tän päivän kuva;

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti