Sivut

torstai 14. maaliskuuta 2013

Kipeenä + laukun sisältö

Juu, kipeenä oon ollut tnää ja olin eilen. Jotkut varmaa jo huomaski että vaihoin blogini osoitteen, mut toivon että se ei häiritse teidän lukemista. Jaajaajajajjajajaa... Nii mä teen nyt "laukun sisältö" - postauksen KUVINA, että turha odottaan mitään videoo :D   Mul on menny tää viikko nopeesti ku en oo oikee tnää enk eile duunaillu mtn erikoist. Tässä nyt sit oottelen sit Nokia Lumia 800;sta ku vaan sen joko tän kuun lopulla (maaliskuun pölvästit) tai huhtikuun alus ;D

 Siinä mun ihku laukku xd
 Hissankirja
 
 Hissanvihko johon pitäs kirjottaa
et se on hissanvihko:DD
 Penaali ja sen sisältö
(kato yks kuva alemmas)
 
 Miun ja Roosan aamunavaus
johon en päässy D:
 Mun hieman kulunu 2 kk
käytössä ollu matikankirja
 
 
 Enkun lukukirja
 
 
 Joku epämääränen moniste (enkusta siis)
 Tehtäväkirja
 Bebanttheen jossa on viiksiteippiä :33
 Laturi (mitä piip?!)
 Kirjastokortti
 
 Epämääräsii kuittei
(yhh pelottavaa)
 Joku kuitti (y)
 Mun ihku piirustus >:D
 Tossa lukee "ase"
 
 Mun hieno pyssy (y)
 Stressilipsejä :DD
 Tuosta ei saa kunnolla selvää ni
maku on hunaja & sitruuna
 Jei nyt alkaa mun ihkuilu kuvat (y)
 
 
Mun mielest mun sormet menee tosi oudosti :o
 
 
~ Julia


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti