Sivut

lauantai 2. helmikuuta 2013

KARKKIIIIII!!!!!

Eilen oli jännä päivä. Ainaki olin koulus taas:3 Siellä sain paljon haleja:)) Mun ihanat frendit;3 Mutta koulussa ei tapahtunu mitää ihmeellistä... Semmonen normipäivä paitti et oli sijainen... Koulun jälkeen oli ympäristöraati. Mietittiin siellä miten parannettas koulun ruoka juttuija. Ja tähän laitan meidän koulun blogin linkin:D

http://siiliraati.blogspot.com

Sitten lähettiin Roosan kaa yheltä hakeen mun viikkorahoja. Mentiin niillä siwaan ja ostin nutalle tupla maxin  ja pikku hässäkän. Mentiin sit kirjastoo pouleksttunniks ja siellä oli Jami ja Saara. Kattelin vaa mitä ne teki ja sitte ku oltii vihdoin nutalla mentiin sekoilee koloon (wiihuoneeseen). Sitte pelattii bilistä ja häippästiin ulos. Oltiin jonku aikaa ulkona kolmisteen (mä, saara ja roosa) ja sit mentiin sekoileen neten, jamin ja even kaa. Kiusattiin kiinailaisen henkilökuntaaa´ja sit mun piti lähtee kauppaan. Sielt ostettiin mässyt ja jaffa mulle;D Mut eikai muuta.. :o  Sit viel mä ja mun tikkari;




xoxo

Junnu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti